Essie


Idag köpte jag Essie nagellack. Och fy fan vad bra det är. Jag köpte ett vårdande lack som man tar först, en rosa röd pastell färg och ett över lack. Det bra med Essie är att det torkar snabbt och det finns flera vårdande lack. Det är precis vad mina naglar behöver för de är så sköra och korta. Så om du ska köpa nagel lack köp Essie.
Ända negativa är priset men nu var det 25% rabatt på alla Essie nagellack på kicks. Detta är inte reklam, jag bara tipsar er om en väldigt bra produkt. :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Dom där är så JÄKLA braaaaaaa!!!!!! Love it.

Kan inte du typ skriva på Facebook eller nått till mig de exakta tiderna som de va teater??? Glömt igen. Hoppas att jag inte har missat :/

Puss

2012-04-20 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0